Rugăciune

 Autor: Eugen Laurian

De mă vezi destoinic, blând și milostiv,
tămâiază-mi fruntea cu intenții bune
și ursește-mi, Doamne, gândul să-mi adune  
iambul și troheul, verbul incisiv!

Miluiește-mi tâmpla cu lumini din cer,
scânteiază-mi, Doamne, cugetul cu verbe...
Cu noi înțelesuri și idei superbe
fă-mă poeziei bun corăbier.

Și cu smirnă blondă din bătrân livan
mintea luminează-mi cu un gând curat,
sufletul păstrează-mi veșnic nepătat
de nimicul vieții crud, amar, viclean.

Și cum toate astea, Doamne, Ți le-nchin
să-mi sădești în suflet binecuvântare,
hărăzește-mi steaua călăuzitoare
dezmierdându-mi fruntea cu un gând senin.



Bragadiru – 20 martie 2018
Din volumul de versuri „Furia disperării”, 
publicat la editura Amanda Edit /2019

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Adolescență, cu lampas la picior

Inevitabilii tembeli

Lăsați-mă ce sunt!...