Evoluție



Autor: Eugen Laurian

Când eram sub Suleiman
în Imperiul Otoman
birurile-au însemnat
viață dulce: doar rahat! (evident, turcesc!)

Când am fost sub nemți, cândva,
numai ”Ho!”... și ”Ho!”... și ”Cea!”
cu avântul cunoscut
(a) ”lucrului bine-făcut”!

Mai târziu, fiind sub ruși,
toată lumea – sluj și sluj...

Astăzi?...
Astăzi ne-am emancipat:
nu doar sluj, ci și rahat!... (occidental?)


Bragadiru – 2 noiembrie 2017
Din volumul de versuri „Furia disperării”, 
publicat la editura Amanda Edit /2019

Comentarii

  1. Astia suntem noi...??? Degeaba am invatat istorie. Pacat, mare pacat ca talentul tau se iroseste pe timpul care trece, dar nu lasa urme si nici nu invatam nimic. Tu scrii pe sufletul meu si a multor altora, dar cred ca suntem sub vremurile care ar fi trebuit sa fie. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si de cei care iti sunt aproape. A. Prodan

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Inevitabilii tembeli

Adolescență, cu lampas la picior

Lăsați-mă ce sunt!...