De dragoste...

Eugen Laurian

N-am timp...
N-am timp să văd în juru-mi..., un fluture s-admir,
s-ascult al apei susur, de soare să mă mir,
să văd lumini în stele și-n Lună munți și văi
și, negăsindu-mi vreme, m-ascund de ochii tăi...
N-am timp!... N-am timp!... N-am timp!...

N-am timp să cuget fapta pe care-aș vrea s-o fac,
nici să-ți cunosc amorul, de-aceea mă prefac...
Și nu știu de, vreodată, am să mă dumiresc
că, negăsindu-mi vreme, n-am timp nici să iubesc...
N-am timp!... N-am timp!... N-am timp!...

N-am timp s-aud o șoaptă, nici flori a mirosi,
nici să colind Pământul, vreo carte a citi,
n-am timp de sori ca tine, de-aceea par imun
și, negăsindu-mi vreme, n-am timp nici să ți-o spun...
N-am timp!... N-am timp!... N-am timp!...

Când voi avea tot timpul să fac ce n-am făcut
afla-voi, pentru mine, că vremea a trecut;
iar când voi înțelege..., cu post și rugăciune
nu voi putea nici drege..., nici auzi..., nici spune:
”Am timp!... Am timp!... Am timp!...”

Bragadiru – 20 decembrie 2016
Din volumul ”Gravuri pe suflet” în curs de apariție 
la editura ”Tempus Dacoromania Comterra”, București

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lăsați-mă ce sunt!...

Inevitabilii tembeli

Pasul 1 - Începe cu puțin