Turist în mine însumi



Eugen Laurian

Înconjurat de patimi, de gândurile-mi grele,
aud tot mai aproape sonorități de flaut;
turist în mine însumi, cotrobăiesc, mă caut
dar nu găsesc sorgintea neliniștilor mele...

Căutător tenace, alerg încolo-ncoace
să regăsesc, aievea, în mine-un echilibru...
Lovesc adânci cotloane prin trageri de calibru
și-mi irosesc degeaba resursele-mi sărace.

Scormonitor în mine, al vremurilor duse,
pe cel ce-am fost odată îl caut pretutindeni...
Orbecăiesc întruna în amplele-mi descinderi
să-ncerc răspunsuri limpezi la întrebări nepuse...

Fiindu-mi peste poate a-mi recunoaște eul
mă-nchid în carapacea aducerii aminte
și caut, îndărătnic, nespusele cuvinte
cu amfibrahu-n brațe, cu iambul și troheul.


Bragadiru – 15 noiembrie 2017

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Adolescență, cu lampas la picior

Inevitabilii tembeli

Lăsați-mă ce sunt!...