Visez un vers...

Eugen Laurian

Motto: Mișcarea aripilor unui fluture astăzi, în timp poate
produce o mică schimbare a atmosferei. 
Edward Lorenz - părintele” teoriei haosului
şi al efectului fluturelui

Visez... Visez adesea cuvinte potrivite
menite să înjghebe, în stil și-n conținut,
un vers pictat de gându-mi, anume conceput
să zdruncine în lume convingeri veștejite...

Un vers, din goana vremii urcând abrupt spre creste,
pătruns în conștiințe decis, răscolitor;
un tremurat de aripi, al fluturelui zbor
ce-n timp provoacă-n lume tornade și tempeste.

Visez un vers anume... Doar gânduri răvășite
bătându-mi darabana sub tâmplă și-n timpan
ce poartă, câteodată, statura de ocean
ca lacrima din pleoapa prințesei adormite.

Un vers care stârnește al sufletului tremur
precum din măruntaie gonește spre înalt
vibrația monedei căzută pe asfalt
ce-a scuturat pământul și-a provocat cutremur.

Visez... Dar oare visu-mi va deveni și crez
în zvârcoliri de vorbe sub tâmpla-mi obosită?
Veni-va vreodată ideea potrivită
să-mi lumineze calea?... Visez... Visez... Visez..




Bragadiru – 8 octombrie 2016
Din volumul ”Gravuri pe suflet” publicat la editura 
”Tempus Dacoromania Comterra”, București, 2017

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Adolescență, cu lampas la picior

Inevitabilii tembeli

Lăsați-mă ce sunt!...