Am întrebat...


 Autor: Eugen Laurian

Am întrebat trecutul dac-aș putea schimba
ceva din viața scursă în timpul ce s-a dus...
Uitându-se năstrușnic, a afirmat: „EXCLUS!
Din ce-i săpat în stâncă n-ai cum să schimbi ceva!”

Am întrebat prezentul să aflu de-aș putea  
modifica oleacă acțiuni aflate-n curs,
dac-aș putea întoarce al drumului parcurs...
Mi-a spus că lutul moale se poate modela!

Am cutezat ursitei să-i cer a-mi arăta
împrejurări și fapte, ceva de viitor...
Mi-a zis că viitorul e-un vis rătăcitor;

fiind din praf de stele, doar îl putem visa...
Dar dacă vreau să aflu ceva din viitor,
trecutul și prezentul își au valoarea lor!



Bragadiru – 14 aprilie 2020

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Lăsați-mă ce sunt!...

Inevitabilii tembeli

Pasul 1 - Începe cu puțin