Eliberare

Autor: Eugen Laurian

Mă-ntâlnesc, ades, cu moartea
într-o margine de crâng;
nici, măcar, nu-mi dă binețe...
și ea râde... și eu plâng...


Reproșându-mi, în cuvinte:
– N-ai mai scris, măcar, un rând !
îi răspund, în râs, cu glume...
și ea râde... și eu râd...


Bănuind că n-am prins sensul
și văzându-mă nătâng:
– De nu scrii, te iau cu mine !
și ea plânge... și eu plâng...


Îi zăresc, de jos, din criptă,
chipu-i slut... și strâmb... și hâd...
și îi strig: – Să pleci, satană...!
și ea plânge... și eu râd !
București – 08 iulie 2014
Din volumul de poezii „Calea spre sapiență”,
publicat la editura „Favorit”, București, 2016,
care a obținut „Marele premiu al Clubului Amiralilor”
pe anul 2016.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lăsați-mă ce sunt!...

Inevitabilii tembeli

Pasul 1 - Începe cu puțin